søndag 18. september 2011

Eplekasselykke

For en stund siden
var jeg så heldig å få sju gamle eplekasser fra Hardanger.
Tre av de har jeg hengt oppe i gangen.
Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal fylle de med enda...
Luksusproblem?
Her ser du ut i gangen fra gjesterommet
der jeg har arbeidsbordet mitt.
De to hvite koffertene fikk jeg av en nabo
De skulle kastes, så da var jeg raskt ute for å sikre meg de.
De var egentlig lysbrune, så jeg har malt de hvite,
som så mye annet.
Nede i gangen står stolen fra Ikea.
Her ser vi inn i spisestua.
Tre av kassene har fått plass her,
men jeg er ikke helt fornøyd,så de er under omplassering.

Her står de gamle krukkene mine som egentlig var mørkebrune.
Fram med sprayboksen, og ups, der var de hvite.

Håper du har hatt en fin helg.
*Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar