mandag 12. september 2011

Jomfruburet.

Dette er altså mitt rom
Ikke store rommet...
men stort nok.

Stol fra Fretex...
som står ute på verandaen nå
(Har en liten veranda ut fra dette rommet.)

Sengegavl laget av en kjellerdør..
et prosjekt gjort på en to tre
Passer meg fint,
jeg er ikke av de mest tålmodige.
Tre Lackhyller fra Ikea,
og lerreter i tilfelle jeg skulle få lyst til å male noe
hehe...
(det hender faktisk innimellom...og da kan de ikke stå langt unna)
Et sminkebord fra Ikea
som er malt hvitt.
Lurte på om jeg skulle ha pcen her
men den står jo inne på arbeidsbordet
Gjesterommet.
(som egentlig er et kombinert rom:Gjeste/spill/film/arb.rom)
En samling hvite Buddhaer...
de var ikke hvite,
jeg har spraylakkert de.
Elsk din neste som deg selv.

*Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar