torsdag 6. oktober 2011

Et lite glimt fra kjøkkenet.

Her er et lite glimt fra kjøkkenet.
Innredning fra Ikea
Hvitmalt tregolv
Selvkomponert murvegg bak innredning

Huset jeg bor i er en tomannsbolig fra 1960.
Da jeg overtok for to år siden,
var alt originalt her og trengte til oppgradering.
På denne veggen hang det bare et forferdelig vifteskap
på veggen...og det var plass til komfyr.
So off to Ikea I went...

Andre veggen er enda ikke ferdig, men det kommer.
(Det er ikke altid like enkelt når man har et lavt budsjett)

På golvet fjernet jeg belegg,plater og 1086 spiker,
litt av en jobb...før jeg malte det hvitt.

Veggen bak innredning var så ødelagt
at jeg valgte å lage meg en murvegg
(det er en murvegg inne i stua også, så det passet jo fint)
Murstruktur,murerskje og maling,gikk fint det...
ser ganske ekte ut.

Skal prøve å få tatt litt mer bilder en annen dag.

*KleM


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar