fredag 20. juli 2012

Jeg klarte å bestemme meg for tapet til kjellerstua i dag !

Valget falt på Spear rose fra Ferm Living.
Den har geometriske mønstre
i fargene rosa, korall, hvitt og sort.
Fargerikt til meg å være, men den skal
bare være på en vegg.
Bestilte to like puter også, gleder meg!
Så nå ønsker jeg meg krus og pute i harlequin,
Ferm Living det også.
Going crazy med farger og mønster liksom...

Wallstickersen fra Illux må jeg også prøve
å snike inn et sted...tror jeg har planen klar.
GØY !
Ellers har jeg malt taket til Serine i dag,
tre strøk, pensel,panel.......






4 kommentarer:

  1. stilig tapet og kult statement! :)

    SvarSlett
  2. Tipper det blir veldig kult! digger veggordene nedenfor!
    God helg videre!
    Smil

    SvarSlett
  3. Spennende tapet og det blir garantert flott:) Kjekt at du kjøpte med putene som det lille ekstra:)

    SvarSlett