tirsdag 31. juli 2012

Kjellerstue og puter fra Ferm living.

I dag hentet jeg putene jeg bestilte direkte fra Ferm living
i Danmark, på posten.
Kjempefine!
De er i rein silke, og fylt med dun.

Tapeten,som er lik, bestilte jeg hos hviit.
Den er ikke kommet...håper den er her snart.
Det er så godt som klart til tapetsering,
skal bare sparkle og pusse veggen littegrann mer.



De tre andre veggene er ferdige,
og sisalteppet er på plass.
Da må jo jeg selvfølgelig begynne å innrede...
det er jo det som er gulrota.
Krakker og bord i bambus,
stor korg fra TineK.
Tv benk og dvdhylle (Bestå) pluss salong
er foreløpig bare teipet opp på golvet.

Fant noen fine lyslykter på OBS bygg.
At de var nedsatt til halv pris gjorde jo
bare saken enda bedre.
(mulig jeg drar fram sprayboksen altså)

Jeg gleder meg til å få alt på plass.

3 kommentarer:

  1. Liiiiiker ;) Så lunt og stilig med sisalteppet!

    Jeg har lik krakk og kurv- elsker dem ;)

    SvarSlett
  2. Eg vinka til deg i byn i dag. Og så var det ikkje deg! Kjedelig!

    Du får det fint!!

    SvarSlett