fredag 7. juni 2013

Bord for to / goodiebag.

Jeg er glad jeg fikk tak i bordbrikker
sist jeg var på ikea, nå kan jeg dekke på
som jeg vil.
Her er papirposen fra brun`o igjen, 
som sagt; den passer overalt...og til det meste.
Servietter fra PALMA, som vi fikk i goodiebagen
sist helg, OG oliven og olivenolje 
fra Jamie Oliver/Amundsen Spesial,
også fra bloggtreffetHaugalandet.

Fra Amundsen Spesial fikk vi faktisk
to goodiebager; den ene med Jamie Oliver`s
pesto,oliven og olivenolje.
Den andre med te, kakao og kjeks fra Whittard.
Kjeksene har jeg allerede spist opp...helt alene,
olivenene har jeg smakt på og de er en ny favoritt!
Herlige!
Heldigvis for meg holder Amundsen Spesial 
til her i byen,
men hvis du ikke er så heldig, 
så har de i disse dager startet nettbutikk.
Den finner du her.
Vel verd et besøk!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar