søndag 2. februar 2014

Lysere kjøkken,lysere sinn og litt diy.

Hallo, lenge siden sist...har ikke vært noe særlig 
blogging med meg i det siste.
En grunn til det er at det har vært mørkt 
når jeg har gått, og det har vært mørkt når jeg har kommet hjem.
En annen grunn er at jeg har vært litt lei...lei av alt dette overfladiske.
Stripete vaser og eames...det stemmer nok det som flere har nevnt,
de fleste her inne er for like/eller de ønsker å være det.
Da kommer kjøpepresset...
Det finnes heldigvis unntak, og jeg vil prøve å være en av de
heretter. Hva er vitsen med å være en kopi av en annen?
Det var kveldens tanker...
Her kommer kveldens bilder.
Har fått opp to lamper på kjøkkenet, og ordna litt
på hyllene. Der har husene mine havna.
På kjøkkenbenken ligger bordskånere, som er treperler tredd på snor,
under glass.
hahaha...husker ikke hva de heter i farta, but who cares :)
God kveld!




2 kommentarer:

  1. Skjønner hva du mener....
    Så utrolig fine de flisene var!
    Kanskje det blir noe sånt her å :)

    SvarSlett
  2. Wow! Love!
    Beautiful Photo.
    Greetings from Poland:)

    SvarSlett